25 Mayıs 2008 Pazar

Mersin Üniveristesi


Üniversiteye Bağlı Bölümler
FAKÜLTELER
Eczacılık Fakültesi
Eğitim Fakültesi
Fen Edebiyat Fakültesi
Güzel Sanatlar Fakültesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İletişim Fakültesi
Mimarlık Fakültesi
Mühendislik Fakültesi
Su Ürünleri Fakültesi
Tıp Fakültesi
Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi
YÜKSEKOKULLAR
Devlet Konservatuvarı
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu
Sağlık Yüksekokulu
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
Yabancı Diller Yüksekokulu
Erdemli Uygulamali Teknoloji ve Isletmecilik Yüksekokulu
Takı Teknolojisi ve Tasarımı Yüksekokulu
Silifke Uygulamali Teknoloji ve Isletmecilik Yüksekokulu
ENSTİTÜLER
Fen Bilimleri Enstitüsü
Sağlık Bilimleri Enstitüsü
Sosyal Bilimler Enstitüsü
MESLEK YÜKSEKOKULLAR
Anamur Meslek Yüksekokulu
Aydıncık Meslek Yüksekokulu
Erdemli Meslek Yüksekokulu
Gülnar Meslek Yükseokulu
Mersin Meslek Yüksekokulu(Uzaktan Eğitim)
Mut Meslek Yüksekokulu
Silifke Meslek Yüksekokulu
Tarsus Meslek Yüksekokulu
Deniz ve Ticaret Meslek Yüksekokulu
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
REKTÖRLÜĞE BAĞLI BÖLÜMLER
Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi Bölümü
Beden Eğitimi Bölümü
Türk Dili Bölümü
MERKEZLER
Akdeniz Kent Araştırmaları Merkezi
Bilgi İşlem Araştırma ve Uygulama Merkezi
Kadın Sorunlarını Araştırma Merkezi
Kilikia Arkeolojisini Araştırma Merkezi
İlk Yardım Araştırma ve Uygulama Merkezi
Fen Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi
Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi
Sürekli Eğitim Merkezi
Me.Ü. Restorasyon ve Koruma MerkeziUzaktan Eğitim Merkezi
Stratejik Araştırma MerkeziSağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
Kariyer MerkeziPsikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi
KURULLAR
Hayvan Deneyleri Yerel Etik Kurulu
Meslek Yüksek Okulları ya da daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki linki tıklayıp detaylı bilgileri resmi siteden de alabilirsiniz :
http://www.mersin.edu.tr/

Hiç yorum yok: